Zamknij

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy statystycznej ruchu, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie. Jeśli nie zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej znajdziesz w Polityce Prywatności

FAQ

LOGOWANIE NA PLATFORMĘ

  • Dlaczego nie dostałem informacji o otwarciu platformy?
  • Powiadomienia mailowego o otwarciu platformy MultiKafeteria poszukaj w folderach SPAM lub Wiadomości Śmieci (adres e-mail: multikafeteria@benefitsystems.pl). Sprawdź czy nie masz ustawionych reguł powodujących przenoszenie wiadomości z domeny MultiBenefit/Benefit Systems do innego folderu niż domyślny.
  • Mam problem z zalogowaniem się.
  • Upewnij się czy wprowadzasz prawidłowy login i hasło (zgodny z przesłaną informacją w mailu o otwarciu platformy). Jeżeli używasz kopiowania, upewnij się, że login i hasło nie zawierają na końcu białych znaków takich jak spacja. Jeżeli problem nadal występuje, skorzystaj z opcji Nie pamiętasz hasła? dostępnej na głównej stronie logowania.
  • Mam problem z wygenerowaniem nowego  hasła.
  • Wypełnij wszystkie wymagane pola formularza Ustawienie nowego hasła (opcja dostępna po wyborze opcji Nie pamiętam hasła, na głównej stronie logowania) i poczekaj kilka minut na wiadomość e-mail umożliwiającą reset / nadanie nowego hasła. Jeżeli po kilku minutach nie otrzymasz wiadomości e-mail poszukaj jej w folderach SPAM lub Wiadomości Śmieci (adres e-mail: orders@benefitsystems.pl). Upewnij się, że nie masz ustawionych reguł powodujących przenoszenie wiadomości z domeny MultiBenefit/Benefit Systems do innego folderu niż domyślny. Spróbuj ponownie powtórzyć proces. Jeżeli problem nie ustępuje skontaktuj się z nami poprzez zakładkę „Kontakt” w celu nadania hasła oraz z działem IT Twojej firmy w celu ustalenia przyczyn niedochodzących wiadomości.
  • Jaki jest termin logowania?
  • Termin logowania ustala Twój Pracodawca. MultiBenefit Informuje o terminie logowania w mailu o otwarciu platformy i/lub w tekście informacyjnym po zalogowaniu na platformę. Jeżeli platforma jest aktualnie zamknięta standardowe sesje logowania to pierwsza połowa miesiąca (1-15) lub druga (16-30).
  • Kiedy będzie kolejne logowanie?
  • O terminach logowania decyduje Twój Pracodawca. Standardowo platforma jest otwarta w pierwszej połowie miesiąca (1-15) lub drugiej (16-30). O szczegóły dopytaj swój dział HR, gdyż jest to kwestia indywidualnych ustaleń między Pracodawcą a Operatorem platformy MultiKafeteria.
  • Co oznacza komunikat po zalogowaniu: „okres składania zamówień upłynął”?
  • Komunikat ten oznacza zakończenie terminu składania zamówień. Informację kiedy będzie możliwość ponownego składnia zamówień znajdziesz w pytaniu Kiedy będzie kolejne logowanie.
  • Zakładka „Zamówienia” nie działa, po zalogowaniu na platformę widnieje tylko zakładka „Twoje zamówienie”, w której jest informacja o historii moich dotychczasowych zamówień i/lub zakupionych kodów elektronicznych.
  • Brak dostępu do zakładki „Zamówienia” oznacza zakończenie terminu składania zamówień. Widok pozostałych zakładek umożliwia zweryfikowanie dotychczasowych zamówień i/lub podgląd przydzielonych kodów elektronicznych.


DOSTĘPNE ŚRODKI (LIMITY)

  • Jaki mam limit na platformie?
  • Dostępny limit na platformie MultiKafeteria jest widoczny po zalogowaniu na formularz zamówień tuż poniżej tekstu informacyjnego podczas trwającego okresu logowania.
  • Stan przyznanych mi środków jest zbyt niski/wysoki, w jaki sposób są one przydzielane?
  • Środki/limit przydziela Twój Pracodawca i to on decyduje o ich wysokości oraz terminie zerowania.
  • Czy niewykorzystane środki/limit w danym miesiącu przechodzą na kolejny termin logowania?
  • To czy środki/limit przejdzie na kolejny termin logowania wynika z indywidulanych ustaleń między Twoim Pracodawcą a operatorem platformy MultiKafeteria. Informacje o zerowaniu niewykorzystanych środków/limitów możesz uzyskać w swój dziale HR i/lub odnaleźć w tekście informacyjnym po zalogowaniu na formularzu zamówień.


ZAMAWIANIE USŁUG I OBSŁUGA PLATFORMY

  • Czy istnieje możliwość zmiany/usunięcia już złożonego zamówienia?
  • W celu zmiany lub wykasowania złożonego zamówienia należy skontaktować się z dedykowaną grupą specjalistów poprzez zakładkę „Kontakt”. Wyjątkiem jest karta MultiSport lub świadczenia abonamentowe np. medyczne z których możesz rezygnować samodzielnie poprzez zakładkę „Karta MultiSport” / „Abonamenty”.
  • Czy mogę złożyć zamówienie po zakończonym terminie logowania zamknięcia platformy?
  • Niestety nie, po zakończeniu terminu logowania formularz zamówień jest niedostępny. Jest to czas na konfekcję i dystrybucje zamówień.
  • Chcę zamienić adres e-mail / dane osobowe?
  • O ile pracodawca udostępnił taką możliwość, zmiany adresu e-mail można dokonać w zakładce „Moje Konto” na platformie MultiKafeteria.  Zmianę danych osobowych należy zgłosić do działu HR. Jeżeli posiadasz kartę MultiSport zgłoś wniosek o wystawnie duplikatu na poprawne dane osobowe.


DOSTAWA ŚWIADCZEŃ

  • Kiedy otrzymam zamówione świadczenia?
  • Świadczenia fizyczne dostarczamy w ciągu 2 tygodniu od dnia zakończenia terminu logowania platformy MultiKafeteria.
  • Dlaczego nie otrzymałem moich świadczeń?
  • Skontaktuj się ze swoim działem HR w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji bądź skorzystaj z zakładki „Kontakt” na platformie MultiKafeteria aby uzyskać więcej informacji w tym temacie.
  • Zgubiłam zamówione świadczenia, czy mogę otrzymać ich duplikat?
  • Zgodnie z regulaminem platformy MultiKafeteria odpowiedzialność za dostarczone świadczenia spoczywa na użytkowniku, tym samym nie ma możliwości wystawienia duplikatu zamówionego i zgubionego świadczenia.
  • Zamówiony przeze mnie Bon/Voucher/Karta Podarunkowa uległ zniszczeniu – czy mogę go wymienić na nowy?
  • Zgodnie z regulaminem platformy MultiKafeteria odpowiedzialność za dostarczone świadczenia spoczywa na użytkowniku, tym samym nie ma możliwości wymiany zniszczonego Bonu/Voucheru czy Karty Podarunkowej na nowe świadczenie. Sprawdź u partnera czy honoruje świadczenie w pewnym stopniu zniszczenia.
  • W jakim czasie dostarczane są świadczenia przesyłane są w formie elektronicznej?
  • Kody elektroniczne są dostępne niezwłocznie po złożonym zamówieniu w zakładce „Twoje Zamówienia” -> „Zakupione świadczenia elektroniczne”. W tym samym  czasie zamówiony kod jest również wysyłany na zarejestrowany na platformie MultiKafeteria adres e-mail. W szczególnych przypadkach czas oczekiwania na przydzielony kod może wydłużyć się do 48h.
  • Nie otrzymałem zamówionego kodu elektronicznego.
  • Zaloguj się na platformę MultiKafeteria i sprawdź zakładkę „Twoje Zamówienia” -> „Zakupione świadczenia elektroniczne”. W podanej zakładce znajduje się podgląd zamówionych kodów elektronicznych. Sekcja ta dostępna jest również po zakończonym terminie  logowania.
  • Kod który zamówiłam nie chce mi zadziałać.
  • Proszę przygotować numer kodu i zgłosić ten przypadek poprzez zakładkę „Kontakt” w celu weryfikacji zgłoszenia.


PROGRAM MULTISPORT

  • Jak zrezygnować z karty MultiSport?
  • W tym celu rezygnacji z Karty MultiSport należy zalogować się na platformę MultiKafeteria i przejść do zakładki „Karta MultiSport” lub „Abonamenty” a następnie kliknąć w pod zakładkę „Rezygnacje”. Na liście zamówionych Kart MultiSport należy wskazać tą, z której chcesz zrezygnować. Zgłoszona rezygnacja będzie potwierdzona wiadomością e-mail na zarejestrowany na platformie MultiKafeteria adresem skrzynki pocztowej.
  • Chcę zamówić duplikat karty.
  • W tym celu należy zalogować się na platformę MultiKafeteria i przejść do zakładki „Karta MultiSport” lub „Abonamenty” i następnie kliknąć w pod zakładkę „Wnioski o duplikat”. Z dostępnej listy rozwijalnej wybierz rodzaj Karty oraz przyczynę zgłaszanego wniosku. Twoje zgłoszenie będzie potwierdzone wiadomością e-mail na zarejestrowany na platformie MultiKafeteria adresem skrzynki pocztowej.  Jeśli opcja „Wnioski o duplikat” nie jest dostępna skontaktuj się ze swoim działem HR, który przekaże Operatorowi Twój wniosek.
  • Kto może być Osobą Towarzyszącą przy karcie MultiSport?
  • Zgodnie z regulaminem kart MultiSport osobą towarzyszącą może być osoba, która ukończyła 16 rok życia będąca partnerem/partnerką życiową lub osobą z najbliższej rodziny właściciela karty głównej pracowniczej.
  • Jak zamówić kartę MultiSport dla Osoby Towarzyszącej?
  • Warunkiem zamówienia Karty dla Osoby Towarzyszącej jest zamówienie / posiadanie aktywnej karty MultiSport dla pracownika. Jeśli spełniasz ten warunek zaloguj się na platformę MultiKafeteria i skorzystaj z linku „Zgłoszenie do programu MultiSport” (link znajduje się pod nazwą usługi widocznej na formularzu zamówień). Postępuj wg. podanej na platformie instrukcji. Zgłoszona przez Ciebie Osoba Towarzysząca otrzyma wiadomość e-mail, w której będzie zobowiązana do wyrażenie zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Dopiero po zakończeniu tego procesu, Imię i Nazwisko zgłoszonej Osoby Towarzyszącej będzie widoczne na formularzu zamówień w liście rozwijalnej po zaznaczeniu tej usługi/karty podczas składnia  zamówienia.


ŚWIADCZENIA W OFERCIE

  • Od czego uzależniona jest oferta dostępna na platformie MultiKafeteria?
  • O rodzaje świadczeń dostępnych na formularzu zamówień decyduje Twój Pracodawca.
    Jeśli chciałbyś zgłosić nowego Partnera, zgłoś taką propozycję do Twojego działu HR.
  • Od kiedy ważne są zamówione świadczenia?
  • Zamówione Vouchery, Kupony, Bony, Karty Podarunkowe czy kody elektroniczne powinny być ważne w momentu ich otrzymania. Upewnij się czy data ważności nie jest również nadrukowana na zamówionym świadczeniu. Wyjątek stanowi karta MultiSport, która jest aktywna od 1 dnia miesiąca najbliższego okresu rozliczeniowego (w dziale HR możesz dowiedzieć się kiedy w Twojej firmie zaczyna się taki okres). Pozostałe usługi np. abonamenty medyczne lub ubezpieczeniowe obowiązują wg. indywidualnych ustaleń Twojego Pracodawcy z Partnerem.
  • Jak długo ważne są świadczenia zamówione na platformie MultiKafeteria?
  • Data ważności każdego świadczenia jest dostępna w szczegółach opisu poszczególnych produktów/usług na platformie MultiKafeteria. Zaloguj się na platformę i kliknij w nazwę produktu/usługi lub tekst „Czytaj więcej”. Jeśli dostęp do platformy jest ograniczony, sprawdź czy data ważności nie jest widoczna na otrzymanym świadczeniu.
  • Czy można łączyć świadczenia tego samego Partnera?
  • Zasadniczo tak, lecz zapoznaj się wcześniej z opisem partnera na platformie MultiKafeteria w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat realizacji usługi bądź regulaminu partnera dostępnym na jego stronie internetowej.
  • Gdzie mogę skorzystać z Bonu MultiBon?
  • Pełna listę akceptantów MultiBonu znajduje się na stronie: https://www.benefitsystems.pl/search/multikafeteria/
  • Jak wykorzystać Travel Punkty MyBenefit?
  • Szczegółowe informacje nt. wykorzystania usługi Travel Punkty są dostępne bezpośrednio u dostawcy usługi, firmą MyBenefit. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail travelpunkty@mybenefit.pl
  • Jak działa dofinansowanie do żłobków/przedszkoli, pakiety medyczne i ubezpieczeniowe.
  • Wyżej wymienione świadczenia są ofertę indywidualną między Twoim pracodawcą a Partnerem niewspółpracującym z operatorem platformy MultiKafeteria. Proszę zapoznać się z opisem produktu na platformie i/lub o kontakt ze swoim działem HR, który powinien przekazać niezbędne informację w tym temacie.